9 Nisan 2015 Perşembe

Bastion Oyunu detaylı incelemesi

Ben onlar beni yakaladı ki, ben ilk kez geriye bakmak itiraf, bu yüzden fark yönleri gibi popüler oyunlar bültenleri olmayabilir keşfetmek için bana izin eleştirdiği kadar yaşamak mümkün oldu. PlayStation 4 sürümü Bastion, ben sık sık kıyamet yol kendisi dünya (ve biraz yorgun) paralel kolay ve Cormac McCarthy'nin romanları, oyun birçok sallıyor, master ve bulunan McCarthy en gore-batırılmış kan Meridian Kid karakteri aynı adı taşıyan karakteri hatırlıyorum.

Zaten birçok sistemlerinden biri iseniz zaten Bastion bu Vita, Xbox 360 çok kolay, hatta Google Chrome'u olsun, bu ayrıntıları fark edilemez, en azından eğer sahip süslüyordu. Hiçbir şey ama PS4, aynı zamanda çözünürlük değişmedi beefier desteklemek için yükseltmeniz gerekir; Sen Sahra kalıntıları ile gezilerine blok ve onları vurmak için yeni bir silah açmak için yeni canavarlar bulabilirsiniz. Bu seri ilk bağımsız oyun platformlarından biri 2011, aynı izometrik kesmek yazında halkın ön planda hala ve oyun pazar araştırması çizgi oldu


Olaylar dünya yıkıcı oldu, ama çocuk insanlar şık bandana değer tamamen olmadan değildir.
Hiç Bastion oynadı öncesi ve PS4 ve evet, Bastion McCarthy ağır ilham var berabere neden. Biz atlamak için bu fırsatı kullanmak, ancak ciddi deneyim boğmak yoksa. Bu başlangıçta bilinmeyen dünyanın bir işlev dünyanın geri kalanıyla çürümeye toprak olmadan, bir felaketten sonra yıkılır, ama Appalachian ağaçlar olabilir; Kısmi ret Onun imha, yerine düşen dünyayı geçerse - dünyanın etkileyici bir çeşitlilik bulunan neredeyse kendinden geçmiş el-boyalı renkli Bastion ile. Darren Korb tüm fantastik film müziği ile örgü ve yaklaşık dört yıl sonra kaydetmek için kullanabilirsiniz, böylece güç bazen hala.

Bastion ama büyük ölçüde taze ve ilgili anlatı hesabı kalır. Kan Meridian gibi, çocuk diyor, ama New England vaiz ve Bourbon Street jazz 18. yüzyıl az tonlama ayrı bir hoparlör asılı bir kalesi olarak bilinen bir merkezi geçecek. O sadece Kid neden yol mizah ve eylem ve yay kuvveti her kombinasyonu dozunu gerçekleştirir ve seslendirme sanatçısı Logan Cunningham, her şeyi ekler iter. Stranger Bastion Kid basit bir ifade ötesinde noktaya bizim hikayesini anlatıyor izin etkisine sahiptir.


Orada hack ve acımasız bir yeri vardır, ama en yoğun seviyeleri bazı basit, dengeli bir yüzeye kalmak gerektirir.
Ben yanlışlıkla dünya çöktü kenarı ile Kid careening overzealous atlatmak gönderildiğinde, diyor, "Ve bu yüzden sadece şaka ... çocuk ölümüne düştü." Onlar benim cebinde South Texas, Logan bu kadar keskin fırça yerli, onlar girdiğinde ben yanlışlıkla bir çocuğu gönderdi "Kırık bir kalp kırmak." O ben o konuşmasında kullandığınız zaman, Bastion sürümünü (şeyler cehenneme gittiğinde herkesin vardı çalışmak için) diyor "Bazen sadece söylemek için çok fazla değil." Süperdev Ağrı dünyayı, söylemek görünüyor tür anlar yarattı diyor, ama işler her zaman da zaman çatlama neden onların kasvetli bir gülümseme var. Ve iyi bir ders var.

Estetik sofistike olmasına rağmen, sadece oyun tasarımı geri kalanı gibi - Şimdiye kadar tartışmalar oyunu kaydedildi bir sebebi var. Çocuklar ram ve basit yay ve pala erişim 11 tüfek, ama asla Diablo tarzı eylem tarafından önerilen sizin izometrik görünümü kullanmak "alevler fan" tarafına döner.


Dünya yok olabilir, ancak keşfetmek için sol şaşırtıcı bir miktar vardır.
blok ve derinlik Bastion ortadan kaldırmak için binaların inşa edilmesi için, aynı zamanda mümkün olduğunda, tüm tipik saldırılarda mücadele kendisi değil, oluşabilir. Örneğin, böyle damıtım ve çocukları ekleyin artan kritik şans olarak kilit Perks açabilirsiniz. Kurma karıştırın ve çocuklar yol boyunca silah artırabilir bulundu. soğan-ve-gun gibi düşmanlara karşı karşı-your-face-kolay ya da şampiyon uzaktan yakından mücadele Snipes (uygun özel yetenekleri ile) her zaman iki silah sınırlama oyunun alanlarda bir dizi varyasyonları izin vermez yapabilirsiniz. (Yeni Oyunu + Ultra-cezalandırmak, ve hayatta kalmak istiyorsanız, muhtemelen ikinci olmak isteyeceksiniz, inan bana.) Gerçek bir meydan okuma ister misiniz? Açın, düşmana de hasar Forge ve daha fazla deneyim ve putlara modernizasyonu için parça ödül için zırh gibi yönlerini geliştirmek için.

Tüm bu yine, 2011 yılında gerçek oldu, ve süper-G, en azından, bir dokunuş daha çeşitli eklemek için bir utanç oldu. Ancak, Bastion bilinen oyunlarından ikinci gün miktarı dört yıl sonra oldukça iyi olsa bile, ilk yenilik kısa sürede kendi parlaklığını kaybeder. En iyisi, bu yeniden ödeme başlığı Bastion layık olacaktır. Bu iyi bir oyun tasarım ve yenilikçi bir hikaye kale, ve ben sadece de kalmak olacağını düşünüyorum, dört yıldır duyuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder